garść informacji

BRANDING
Indywidualne znakowanie

Poza naniesieniem właściwego projektu na odzież istnieje możliwość wykonania usługi brandingu. Najczęściej polega to na wycięciu wewnętrznej wszywki producenta odzieży oraz naniesieniu znaku klienta, np. metodą sitodruku lub wszycia metki klienta.

Ponadto istnieje możliwość wszywania metek klienta np. na rękawku, w dolnej części odzieży itp. Mamy w tej kwestii swoje sugestie i doświadczenia, ale także jesteśmy otwarci na opinie i sugestie klientów.

Oczywiście jesteśmy w stanie na życzenie klienta zlecić wykonanie żakardowych wszywek.

wszywki

W ramach usługi brandingu jesteśmy w stanie przygotować na życzenie naszych Klientów wszywki żakardowe z dowolnym nadrukiem. Będą wyróżniać się doskonałą trwałością i wyrazistym napisem lub grafiką w wybranym przez klienta kolorze. Możemy także następnie wszyć nasz produkt zamiast oryginalnej metki producenta, aby nadać produktowi indywidualnego charakteru, dopasowanego do przykładowo przekazu marketingowego Państwa firmy. Naszą specjalnością jest również wszywanie metek na rękawki bądź też na dolną część odzieży.

Dodatkowe możliwości

Poza brandowaniem mamy możliwość zapakowania produktów w specjalnie zaprojektowane opakowania. Dzięki temu wybrany towar jeszcze lepiej podkreśli przynależność do Państwa firmy, co pomoże zwiększyć świadomość marki wśród odbiorców, a także wzbudzi pozytywne odczucia. Całość jeszcze lepiej wpłynie na wizerunek przedsiębiorstwa. W naszej ofercie można znaleźć takie rozwiązania, jak kartonowe pudełka, foliowe woreczki z nadrukiem, metki kartonowe na sznurku i wiele więcej. Zapraszamy do kontaktu w celu poznania szczegółów.

metki drukowane

Chcesz jeszcze bardziej podkreślić unikalność oferowanego towaru i jego przynależność do Twojej marki? Zastosuj metki drukowane, na których może znaleźć się właściwie wszystko – od logo firmy, przez wybrany slogan, grafikę oraz oczywiście, rozmiarówkę (w przypadku odzieży) i cenę. W przypadku indywidualnego znakowania polecamy zastosowanie sitodruku, który jest nie tylko wydajny, ale wiąże się również ze znacznymi oszczędnościami finansowymi, w porównaniu do innych, stosowanych powszechnie metod.